جمعه ۱۱ آبان
عزیزم خدا تو را به سلامت دارد شعری از محمد عباسی سراب
از دفتر خرمکده نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ۱۶:۴۳ شماره ثبت ۲۷۴۵۲
بازدید : ۷۰۷ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محمد عباسی سراب
آخرین اشعار ناب محمد عباسی سراب
|
دوباره خانه ما نوید نوگلی دارد
چند روز دیگر مسافری مقیم
ما را لایق حضورش می کند
چشمهایم بی تاب
روزنه های پنجره را می پاید
چشم به در دوخته و می گوید:
عزیزم! خدا تو را به سلامت دارد
خدایا؛ بی تابم
زتو سلامت او و مادرش را می خواهم
سومین فرزند است
دختری فاطمه نام
رحمت الله است
چو گلی نیکو فام
بوی او می آید
مادرش مضطرب است
من هم انگار کمی آنطورم
خواهرش صبر ندارد هرگز
باز می گویم:
عزیزم! خدا تو را به سلامت دارد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.