يکشنبه ۲۷ آبان
دامگاه ِ آدم شعری از داود احمدی( باقی )
از دفتر دفتر باقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ۰۲:۲۵ شماره ثبت ۲۷۴۲۰
بازدید : ۴۳۰ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر داود احمدی( باقی )
آخرین اشعار ناب داود احمدی( باقی )
|
« تقدیم به همراهان ِ معنا دوست »
از صدا بر نام ِ پاک ات ، شد صدایم ماندگار
وز تکانی کو به دل افتاد ، گشتم برقرار
راه مقصود ار به رهرو اندکی مشکل نمود
صد دلیل آری به راه اش ، تا نماند دل فکار
طعنه بر کان ِ مرادت ، دامگاه آدم است
شاهدان خاک راه ات ، شاهبازی در شکار
بار استغنای عام ات ، بر صغیر و بر کبیر
دیده ای خاص ار نمایی ، کو حریفی نا بکار؟
صاحبا! در فهم کنه ات ، مانده هر عقل سلیم
« باقی ِ» عاجز به معنا را در این معنا چکار؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.