يکشنبه ۲۷ آبان
کوچه شعری از بهناز لامعی
از دفتر ضربه های تلخ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۰۲ شماره ثبت ۲۷۳۷۵
بازدید : ۵۷۱ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب بهناز لامعی
|
1
این صدای بهم ریختن من است
که خارج مینوازد
بر نظام شکسته شب...
رهایی رهایم نمیکند;
گویا که دیگر بار مرا می سرایند...
کوچه در ازدحام رسیدنها،
لکاته ای است;
مرور میکند عبور گامهای در هم آمیخته را...
آمدنت،
بدست کدام لحظه رها می شود،
تا
با سر انگشتان کوک نشده بر تارهای گیسوان من،
پاره پاره
شب را ببافی...
2
میان شکافتنم کسی نبود،
تنها تنفر زنی ،
با ترانه ای سیاه بر لب،
که گیسوان عروسک مرده اش را میبافت;
او ته مانده های مرا میگریست....
83/4/17
بهناز لامعی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.