جمعه ۲ آذر
بداهه هاي آني من شعری از آنیا زالکی
از دفتر برای تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۲۶ شماره ثبت ۲۷۱۵۳
بازدید : ۵۸۸ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب آنیا زالکی
|
دنياي من بي تو
چون ماهي بي تنگيست؛ كه مرگ خود را انتظار ميكشد.
_________________________________________
وقتي تو رفتي وزيدن باد بي ثمر بود
تمام قاصدكها زير قدمهايت جان دادند.
______________________________
طرح لبانت
اندام را ترسيم مي كنند.
__________________
تمام دنيا پشت پلكهايت جا گرفته است
دنيا را بر من ببخش.
_____________
حيات شعرهايم ؛ در دستان توست.
__________________________
بهمن مرا با لبخندت؛ مردادي كن.
_______________________
با نفسهايت؛ موهايم را ژريشان كن.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.