جمعه ۲ آذر
دلتتنگم شعری از آنیا زالکی
از دفتر برای تو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۲۹۱۱۹
بازدید : ۶۶۰ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب آنیا زالکی
|
گاهی آنقدر دلگیرم
که تمام قاصدکها روانه اتاقم میشوند
صورتم را نوازش میکنند
آه میکشم
با هر دمم برایت سوغات میفرستم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.