دوشنبه ۵ آذر
کوتاه نوشته ها شعری از عاطفه فلاح
از دفتر اشک ها و لبخندها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۱۵ شماره ثبت ۲۷۰۶۰
بازدید : ۹۵۵ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
1.
لَب بـُگشا ..
اسمم را زمزمه کن ...
ببین که چگونه تکرار می شوم در بودنت
2.
تیله ی چشمانت را به مـن بدوز ....
کوک های دُرُشت بـزن با مــَردُمَک هایت!
3.
تو که نباشی آسمان دیگر تماشایی نیــست ماه ِ مــَن
4.
فلبداهه هایـی کـه از بودنت سرازیر می شوند ....
چـقدر شیرینند ...
مثل ِ افسانه ...
5.
تو آیینه می شوی ....
و منی که در چشمان ِ تــو بــانویی خوشبخت دیده می شوم !
6.
انعــکاس آیینه ها در چشــم های تـــو ...
وقتی الماس گونه به من می نگری
7.
بهترین تصویر ِ دنــیا.. در چــَشـم های تو دیده شــدن است !
8.
آرامـــِشــَم تــو دَســتاته ... بــیا و مــُشــتِتــو وا کــُن !
منو هر شب تو آغوشــت ... بگــرد و زود پـــیدا کــُن !
9.
دل بکن از مــن تـــو دیــوانه
بار ِ مــَن منزلگـَهـَش کـَج بــود
کـــوچه ای تاریک و مـــَردی کـــور
شــور بــختی بــر زبانش بــود !
10.
مـــن این طـلسـم را خواهــَم شکست ..
ساحره شدن سـخت نیست
وقتی تو نگاهـَم کنی ، همه چیز جــادو می شود!
خرداد 93
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.