يکشنبه ۲۷ آبان
مادربزرگ شعری از باران هاتف
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۴۸ شماره ثبت ۲۷۰۴۴
بازدید : ۴۰۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب باران هاتف
|
با چشم پر از خون به دیدار تو من آمده ام
برخیز که من با بغلی یاس به دیدار تو آمده ام
.....................................................................
چه ساده و بی ادعا می روی
جان من چه ناگهان می روی
بوسه ای از تو نشد سهم من
آخرچرا نیمه ی خردادمی روی
.............................................
دیشب
تنهایی سی ساله ات را
شکستی
و به دیدار پدربزرگ
شتافتی
چه باشکوه
بعد از دعا
رفتی
ناراحتم
کاش شبی من پرستارت بودم
هنگامی که از درد
ناله میزدی
تسکینت ...
نمی توانم بنویسم
اشک امان نمیدهد
درد داشت و هیچ نگفت
سرطانش را
....
لطفا برای همه مادربزرگ پدربزرگای عالم فاتحه بخونید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.