دوشنبه ۵ آذر
بداهه شعری از عاطفه فلاح
از دفتر اشک ها و لبخندها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۵۵ شماره ثبت ۲۶۹۴۴
بازدید : ۷۸۰ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
بنویس ..
/ نقطه سر ِ خــَط/ ...
دنیای عجیـبیست!! ...
/سکوت ِ ممتد/ ...
آدم زیاد است و انسان کــَم ..
باید مـُرد در این جهان نـَم نـَم ..
آویزه ی گوشـَت کـُن که میمیری ..
هر روز فکر میکنی،از جهان سیــری ...
گرچه هر روز صورتی سـُرخ داری ...
امـّا از تمام ِ سیلی ها بیزاری ...
نیش خندی از سـَر ِ کـنایه بزن ...
حرف های دلت را عــامیانه بـزن ...
درک ِ دردَت اگرچه دردناک است ....
جایـَت آخر میان ِ این خــاک است ...
بداهه ای بدون ویرایش در
93/03/05
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.