يکشنبه ۴ آذر
در کف فتنه باد شعری از صفیه پاپی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۴۴ شماره ثبت ۲۶۸۳۰
بازدید : ۶۴۲ | نظرات : ۱۰۲
|
آخرین اشعار ناب صفیه پاپی
|
سبز وبدمزه وتلخ
در کف فتنه باد
من نچیدم،
توپریشان شدی و
عشق کالت
افتاد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.