سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        تقابل نسیم وگل

        شعری از

        علی ناصری(عین)

        از دفتر فصل اندیشه نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰۵:۴۰ شماره ثبت ۲۶۷۹۲
          بازدید : ۵۳۱   |    نظرات : ۲۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        تقدیم به دوست وبرادر عزیزم مجاهد نیادر آخرین پیام:
        ای گل آتشین من
        امید من ،نوای من
        به لحظه لحظه های من ،کمی ،دمی
        به من نگر،به من نگر
        من آن نسیم شرقی ام
        و  نسل  آریایی ام
        تویی گل ام
        به من دهی دمی زشبنم رخت
        نشانه  ای به  برگ گل
        که تشنه ام وتشنه ای مرام گل
        منی که دربرگل ام
         جدازگل نمی شوم
        توی ترانه ها ی ناب
        توی سرود  آفتاب
        مقام هر دومان به هم
        خدا کنار عشق  هم
        کنار مان به هم دهد
        به لب چو این شکر زنی
        توشهد عشق آتشین
        به پا برم ،به خانه ام
        کلام توشفای من
        تودرد عشق من دوا
        توپس ترانه ای سرا
        که عشق من دعوا کنی
        تو پس نسیم صبح را
        نکن زاین برت جدا
        نسیم صبح رفته را
        تو جرعه ای به خاک کن
        دوباره رویشی دهد
        به فصل پر گل بهار
        که این گلم تویی تویی
        من اش نسیم خاک پا
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0