جمعه ۲ آذر
سفره ی خالی شعری از میلاد عبدی
از دفتر سفره های خالی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ۱۹:۵۴ شماره ثبت ۲۶۷۲۴
بازدید : ۷۸۷ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب میلاد عبدی
|
در خانه ی ما سفره فقط جاگیر است
مادر که غذا نخورده شبها سیر است
این زردی صورتم "پیامی" دارد
نزدیک نیا! گرسنگی واگیر است...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.