جمعه ۹ آذر
کودکی شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۳۸ شماره ثبت ۲۶۷۰۷
بازدید : ۳۰۶ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
این اولین شعر وزن دار یا تمرین وزن شعر من بود توالی مناسب وزن نداره بعدا درست میکنم
کودکی پر خنده بودم
مست و سرخوش
تیزو چابک
............
می جهیدم همچو خرگوش
می پریدم همچو غزال و آهو
می خزیدم همچو مار پر جون
............
می دریدم قالب مادر
می شدم بوسه ز مادر
........
می زدم پرواز به باران
خنده به ناز اشک باران
می زدم کشتی به کاغذ
به جوی تیز باران
............
می کشیدم ناز مادر
می شدم عشق مادر
..........
می زدم به دشت کوهساران
می گرفتم پر وانه خوش رنگ
می دریدم دشت پرگل
می شدم نغمه به بلبل
.............
می زدم رنگ طبیعت
می شدم در آغوش قلب
و مهر طبیعت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.