يکشنبه ۲۷ آبان
آمدم اما ..... تو!!!!! شعری از محمد رضازاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۱۷ شماره ثبت ۲۶۶۵۵
بازدید : ۴۳۳ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب محمد رضازاده
|
آمدم اما به دیدارم تو شایق نیستی
مرغِ باغِ جنتی از این مناطق نیستی
ما که در عشق ثابتیم اما نمی دانم چرا
ابروانت در هم و مانند سابق نیستی
روی در هم می کشی اخمت مثال حبه قند
من دیابت دارم ای دکتر تو حاذق نیستی
کشتی ما در شکست با موج چشمانت ببین
غرق در بحرِ تو ایم اما تو قایق نیستی
"گفته بودی میشوم مست و دو بوست میدهم"
موقعِ خرمن که شد دیدم که فائق نیستی
این حقیقت دارد و افتاده ام از چشم تو
بیخیال قادر به درکِ این حقایق نیستی
ضمن عرض ادب و احترام ، کمال تشکر رو از تمامی اساتید و دوستان عزیز و همراهم دارم . در پناه حضرت حق برقرار و پیروزباشید .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.