تقدیم به تمامی غیور مردان سایت ناب که عدل و مرام علی را سرلوحه هدف زندگی خویش قرار دادن
و
تقدیم به تمامی شیـــــر زنان سایت ناب
پیشاپیش میلاد مولود کعبه بر تمام دوستان مبارک
دو شاخه گل-چقدرقد کشیده -در گلدان
دو خط - دو خط موازی - دو ریل سرگردان
دو ریل سرگردان توی جنگلی انبوه
قطار می وزد از شب به سمت کوهستان
تو توی کوپه,نگاهت به شیشه ای در مه
نگاه می کند از شیشه کوپه را باران
و رو به روی تو مردی که خواب میبیند
رسانده دست به گیسوی روشنت آسان
تودست میکشی آرام روی موهایش
که خیس شرجیِ جنگل در اوج تابستان
دو شاخه گل-چِقَدَرقد کشیده-در گلدان
کنار نامه ی مردت - قطار سرگردان
:«سلام دختر حوّا!ازآن طرف چه خبر؟
رسید نامه ی تو عصر شنبه ی آخر
کدام شنبه؟همان شنبه ای که خالی بود
اتاق خلوت من از حضور تو دیگر
همان دقیقه که بازوی من معطّل ماند
در انتظار بغل کردن تو نیلوفر
خلاصه این که دلم تنگِ دیدن تو شده ست
دلم گرفته از این شاهراه های سفر
به این امید که یک روز همسفر باشیم
تو را به لحن خودم بوسه می زنم دختر.»
دوباره تا زدی آن نامه را و خندیدی
به یاد پرسه زدن توی فرصت باران
و روبه روی تو مردی که نامه اش پر بود
پر از طبیعت یک مرد ,وسوسه,شیطان
دوباره دست کشیدی به گیسویش,ولبش
دوباره نیز تلاقی کفر با ایمان
دهان باز تو و هرم دست ها که نوشت:
**من عاشقانه نوشتم,تو عاشقانه بخوان**
زن خط اول هر نامه ای:به نام خدا
و مرد,آخر هر نامه:نقطه ی پایان