دو ضربه /بعد دری باز شد/دری بستند
دو روح /یک زن و یک مرد/دل به هم بستند
دری به کوچه ی خلقت /به سفر روشن عشق
که راه های به غیر از گناه بن بستند
زنی شبیه اساطیر از ازل به ابد
که از شراب نگاهش فرشتگان مستند
دو میوه/میوه ی فصل بهشت در خواهش
به یمن خوردن سیب از بهشت در خواهش
وتوبه/توبه که دیگر بهشت دوزخ باد
چه زوج عاصی خوبی/که توبه نشکستند
زنی شبیهه درخت و پرنده سان مردی
چه زوج کامل و جوری /چقدر یکدستند
عبور ماه به سمتی که آسمان جاری ست
دو رودخانه به تندیس موج پیوستند
دو صخره/ آدم و حوا / دو اتفاق بزرگ
به رغم هر چه که توفان هنوز هم هستند
در قلــــــــــــب کوچکم
فرمانروایــــــــــــی میکنی
بدون هیچ نائب السلطنه ای
کسی نمیداند چه لذتـــــــــــــــــــــــــــــــی دارد
بهترین سکـــــــــــــاندار تاریخ را در
دل داشــــــــــتن....!
*************************
http://www.up.tooptarinha.com/uploads92/dey/mahdie-daryadel/2-Az Kafam Raha.mp3
..
دلم برای استاد مجاهد نیای بامرامم...استاد آصف با معرفت...پدری خوبم استاد احسان
....استاد رضا نظری...استاد و داداش عزیزم جناب میثم دانایی و استاد آگاه.. و ابجی عجم عزیزم
و بانو راسخ ادیبم و بانو شیدا ...داداش تاراز...داداش منصور...استاد ناصری
خیلی تنگ شده بود...بهترین ها...بهترین ها را برایتان آرزو دارم...