جمعه ۲۵ آبان
گل من شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۹:۲۳ شماره ثبت ۲۶۲۲۳
بازدید : ۷۳۵ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
گل من بیا کنارم---گل من بگو به یارم---که یهویی چرا رفتش
---وقتی که من بی قرارم
وقتی که من بی قرارم---یه گوشه غصه دارم---
تو کجایی تو کجایی---دستام بازم بگیریییییی
---واست بمیرم---واسم بمیری---نزاری بری---تو نازنینیییییی
گل من-گل من
بگو یه بار واسه من---بارون نمباره---وقتی قلبم گله داره--گریه داره---بی قرارههههه---بگو بارون نمباره
چی دیدی-دیده بودی-که بی تو من میمیرم-این بهم نگفته بودی---بی من منم میتونی
---بمونی-اواز بخونی- ببنی-عاشقتُ-با یه مشت درد دورییییی
تو چقدر نامهربونی-نگو پیشش میمونیی-مردم از درد جوونیییییی
بنیامین بتا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.