جمعه ۲ آذر
شب کارگر شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر تقدیمی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۲:۰۵ شماره ثبت ۲۶۰۴۹
بازدید : ۱۱۱۴ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
بهاران نیمه را روزی خجسته به نام كارگر دنیا نوشته
كه ای زرین كفان مسرور باشید در این وادی پر رمز و سرشته
فراوان وعده های تاج داران نشیند بر دل امیدواران
ولی حاصل چه باشد؟آه و ناله كه از سینه برآید گاه باران
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.