گوش بسپار به هق هق واژه های خیس
این روزها نه.....
سالهاست که تنهایی همبستر آغوش سرد است!
این روزها
نه مستم
ونه محتاج ...نگاهی محبتی
......فقط به اندازه سر سوزنی
صداقتم،صداقت طلب دارد!
صداقتی که بوی تهوع آور
خوش باوری نداشته باشد!
هم چو زنی باردار
میخواهم حاصل دست رنج هایت
را به بار آورم
ولی از بس به دروغهایت
ویار داشتم
جز خون دل باری ندارم!!!!!
پ.ن:خدایاااااااااااا
نکند تومرا با ایوبت اشتباه گرفته ای!!!!!