شنبه ۳ آذر
كبوتر حرم شعری از سیما زرعکانی
از دفتر رها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۲۳ شماره ثبت ۲۵۸۷۶
بازدید : ۵۴۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سیما زرعکانی
|
به نام خالق هستي
كبوتر حرم
عطر تو و نور تو ، شور تو و شوق تو
عطر من و نور من ، شور تو و شوق تو
عطر تو و نور من ، شور من و شوق تو
عطر من و نور تو ، شور من و شوق من
يوسف تو رضاي تو ، آهوي من صحراي من
يوسف تو رضاي من ، آهوي من عزيز تو
اي همه تن فداي تو ، رضاي تو عزيز من
اي همه جان فداي تو ، ضامن تو رضاي من
" و من يتق الله يجعل له مخرجا ً "
" هركس پرهيزكار شود خداوند راه نجات از مشكلات را برايش فراهم كند "
سوره طلاق - آيه 2
93/2/7
تقديم به ضامن زمين و زمان درون تو !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.