سه شنبه ۱۵ آبان
کس نمی داند شعری از اشرف السادات سادات
از دفتر روزگار نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۲۵۸۵
بازدید : ۱۰۸۱ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر اشرف السادات سادات
آخرین اشعار ناب اشرف السادات سادات
|
تشیع پیکر دخت پیعمبر است
چه ساده
بی سر وصدا
بی انکه
خوابی بیدار شود
بی انکه
کسی خبر دار شود
وتنها
علی و
ماهتاب و
وستاره است
و-
غیر از علی
کس نمی داند
او کجا ارمیده؟؟؟؟/
در خانه
بقیع
یا که ................................
...................................................................
و -
اسمان شب
تلمبار شده
از اشک
از شیون
و اه و ناله
زاری
زاری..........
برای فاطمه
نه ---
نه فاطمه
برای علی
برای درداش
رنجش
و تنهایش پس از فاطمه
این را می دانم که قلم من عاجز وناتوان است برای سرودن این ماتم بزرگ ولی این سیاه مشقی بیش نیست
امید وارم بزرگوارن مرا ببخشند.
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.