يکشنبه ۴ آذر
دلتنگی شعری از فرنگیس رزمی نژاد/فری/
از دفتر گل یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹ شماره ثبت ۲۵۷۲۵
بازدید : ۸۹۶ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر فرنگیس رزمی نژاد/فری/
آخرین اشعار ناب فرنگیس رزمی نژاد/فری/
|
..نمی دانم دلتنگی از کدامین ابر
بر ایوان دلم می بارد؟!!!
من در جنگل غم اسیرم..
چه وحشیانه مرا به دار مجازات آویخت
چه غریبانه..
چون پرستو
کوچ کردم
پرستو لانه ای در منزل تو دارد
ولی من
قبرم زیر هزاران برگ خشک زرد و قرمز پاییزی
که شاید رفتگر
همه را به خاکستر نشاند
ونیست از من رد پایی!!!!!!!
التماس دعا دارم یا علی
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
مهتاب شب تارم باش...شاعر نیستم خواستم چند ثانیه مهمان دل مهربانت باشم...رزمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.