دوشنبه ۵ آذر
|
|
چرا دلشوره ی فردا رو میگیرم/تو دست حادثه صدبار میمیرم
خدا با این دل خسته هم آوازه/دارم از این سکوتش یاد میگیرم
تو کوچ روزگار این خط خطی ها رو/به دست وحشی فریاد می بخشم
خودم امشب جواب قلبمو میدم/میگم هرگز خطاهاتو نمی بخشم
اگه با من هنوزم هم نفس میشه/همین کولی پاک برکه ی تردید
بگو امشب دوباره شور آوازو/بریزه رو لبام رگبار این امید
خدا رو حس کنم آروم تر میشم/از افکار زمینی دورتر میشم
فقط تو یادمی وقتی که یادی نیست/با این احساس زیبا خوب تر میشم
گرفته از فضای دلهره لبخند/خودش رو توی تنهائی نمی بازه
از این هق هق بزن بیرون و باور کن/خدا امشب خودش دنیاتو میسازه
دیگه آروم آرومم تو باور کن/همین امشب همین جا توی این خونه
سکوت می شنوم اما خدا امشب/داره با من ترانه هامو می خونه
شنیدم مثل من خیلی تو تنهائی/تو رو دارم تو رو احساس رویائی
تو رو دارم تو رو که پاک و معصومی/تو رو دارم که بی اندازه زیبائی
خدا رو حس کنم آروم تر میشم/از افکار زمینی دورتر میشم
فقط تو یادمی وقتی که یادی نیست/با این احساس زیبا خوب تر میشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.