يکشنبه ۲۷ آبان
بنشینم و صبر پیش گیرم . نقیضه شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ۰۶:۴۷ شماره ثبت ۲۵۳۹۲
بازدید : ۴۶۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
ای آنکه جدایی ات شعار است
این با دل ما بگو چه کار است ؟
ماوصل کنیم و تو ، ولی فصل
فارغ ز غمی مگر ، تو در اصل
خیری نبوًد ، در این جدایی
بهتر که کنی ، تو آشنایی
در حسرت دیدار تو هر روز
دشوارتر حال من ز دیروز
ماندم که تو از چه این چنینی
از شهر فرنگی یا که چینی ؟
این رسم نبوده هیچ در ما
مشکل شده حل این معما
گر چاره خوش ندارد این حال
هرگز نشود مرا خوش ، احوال
این میوه که میخوری تو ، کال است
دلشاد شدن ز تو محال است
بنشینم و صبر پیش گیرم
چسب اهو یا سریش گیرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.