يکشنبه ۲۷ آبان
عشق2 شعری از نادر ابراهیمیان
از دفتر گلبرگ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ۲۰:۰۴ شماره ثبت ۲۵۲۶۵
بازدید : ۸۹۱ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر نادر ابراهیمیان
آخرین اشعار ناب نادر ابراهیمیان
|
عشق
آتشی است
که در طور سینا
پدیدار می شود
عشق
صدای رسای محمد
در جاهلیت
عشق
زیبایی اوج تنهایی
در ازدحام جمعیت
عشق
راز پروانه
در نور شمع
عشق
انا حق گفتن بر سر دار
عشق
عطر مستی گل شب بو
در شب
عشق
گاهی نوبهار آرزو
گاهی خزان با برگ های زرد
عشق
خاطره ی فرهاد
در قصر شیرین
عشق
مادر
که بر لب ذکر می گوید
زیر لب ترانه می خواند
هر بار مرا می بوسد
از لب هایش غزل محبت
جاری شده بر گونه هایم
عشق
بوسه ی پدر
که ناگهان به چال گونه ام می نشاند
عشق
نگاه آسمانی همسر
که با، بارانی از مهر
به من خیره می شود
عشق
سلام کردن فرزند
به هردوست
عشق
فشردن لب هاست
بر گونه های آن که دوستش داری
عشق
سفر کردن به باغ محبت است
عشق با تو بودن است
که ما می شود
عشق
یعنی
دست یکدیگر را گرفتن
پرسه ای در صفای چمن زدن
به مهمانی گل ها وشقایق و
معراج خدا رفتن
آری
عشق
یعنی
پرواز
آزادی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.