جمعه ۲ آذر
ساز شعری از ژیلاراسخ
از دفتر واژه های تنهایی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۲۵۲۶۰
بازدید : ۶۶۷ | نظرات : ۴۷
|
|
دودستم چه بد قفل، در گیرودار زمان
الهی وربّی ،تو خود عـارفی و ،همان!
**************************
ساز مــارا ،دیگــری بر تــار زد
بی گنه بودیــم و،مــارا دار زد
ناله و،نفــرین پیـر میفــروش
دامنش سوزاند ودر ،انظار زد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.