جمعه ۲۵ آبان
بهار اندر نهان شعری از مهدی افکاری(یک دم)
از دفتر ت/ن/ه/ایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ۰۸:۲۹ شماره ثبت ۲۵۲۵۱
بازدید : ۴۸۷ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر مهدی افکاری(یک دم)
آخرین اشعار ناب مهدی افکاری(یک دم)
|
رنگ شیدا ،باغ شهلا،مست گیسوی بهار
پروازعشاق، مستان مشتاق،غربتی دارد بهار
گر بهاران،رنگین کمان دارد، به جانها ارمغان
...غنچه نشکفته ای در درونش غم همی دارد بهار
قصه بینش، فصل هستی،در بهاران ظاهرش
در بینش اگر که دیدی یک هزار گلی دارد بهار
چشمِ ظاهر،فِعل بینَد مستِ بی دل را تُهی
چشم بینشِ دید، جای دل یکتا ،گلی دارد بهار
مادری باشد بهار بانو در این دار جهان
از ازل هی رفت و امد چون امیدی دارد بهار
طالعی در ماه خورشید قلب تپنده در بهار
به گمانم مهر مهدی در زمانی دارد بهار
اسفند 90
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.