1)مَـئ مولوی احمدگـُـلـﭹـن مَرْچی شُتَگ نزدهُدا
مَــئ واجَهـﭹـن عالم بلِه رَپْـتـَـگ سفرمَرْچی چِدا
2)زاماس شیخ و واجَهِنْتّ مـئ مولوی احمد گـُـلـﭹـن
مَـرچی دِگه ما نَـشْکــُـنِـن لفظ و لِسانی بُلبـلـﭹـن
3)ای طالبان ای بلبلان واجَه شـُـتـَه زوتی چـِدا
یادڃ کــَنِت ؛یادی کـَنِت! اَرْسان برﭹـچـِت هَن پَدا
4)باور نـَـبی مَرْچی مَنا! واجَه شُتـَه چَه مَئ گـُوَرا !
یادی کـَـنِت واجَه کـُجـِـن بَلـْـکـﭹـن شُتـَگ شهرودَرا
5)زَنْگـڃ جَـتُن پَرْ واجَها زَنْگا بلِه نـﭹـسْتـَـت جواب
گـُـشْتِش مَنا واجَه شـُـتَه! دردی دلان بوتـَّن کباب
6)مَـئ مولوی احمد گـُـلـﭹـن هِچ بَر دِگه وازڃ نـَـکـَنْتّ!!
مئ دُژْمُنان شادِه کـُتـَگ!! واجَه گـُـلـﭹـن گـَپّـڃ نـَجَنْتّ!!
7)دۏستَتْ مَنا واجَه گـُـلـﭹـن؛ راجَـئ صفا و برکـَـتـَـت
عبدالحمیدی کــــۏپَگـَـت دینی سواد و حرکـتـــَـت
8)شیخ العلوم ؛شیخ الحمید:غم پَرْ تـَـرا آسان بات!
تی غم ؛ دلان مَرْچی کـُشیتّ الله تـَرا صبرڃ بـِدات
9)مئ مولوی احمد گـُـلـﭹـن اللـّـهـَـئ مهمانِنْت شَپی
کـُرْتـُن دُعا نزدخدا ؛کـَـبْـــری که آسانِـــنْـــت شَپی
ایوب ایوبی