آهسته و بیصدا می روی
محو می شوی از تمامِ فصولم.
حق نیست،...
اما:
حقِ دلم را می بری.
میروی؟
از دلم که نمی روی.
همیشه بهاری
در خاطراتم....
هلن
محو می شوی از تمامِ فصولم.
حق نیست،...
اما:
حقِ دلم را می بری.
میروی؟
از دلم که نمی روی.
همیشه بهاری
در خاطراتم....
هلن