چهارشنبه ۱۶ آبان
عید تنهایی شعری از حمیدرضا عاشوری (حامی)
از دفتر baran نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۰۴ شماره ثبت ۲۴۷۹۵
بازدید : ۵۹۱ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)
|
همه دور سفره نشستن
یه هفت سینُ یه تنگ ماهی
بازم عید ُ یک سال جدایی
بگو مهربونم کجایی
هنوز خونه گرماتو داره
ولی لحظه ها غرق درده
دیگه بی تو عیدی ندارم
دلم این روزا سرده سرده
تو این خلوت بی بهونه
فقط خاطراتت میمونه
نشستم یه گوشه با عکسات
دلم باز ترانه میخونه
با اینکه تو نیستی کنارم
هنوز غرق عطر تو میشم
تو عیدی هر سالم هستی
توی خلوتم هستی پیشم
نمیشه که برگردی خونه
یه رویاست من اینو میدونم
هنوز انتظارت قشنگه
هنوز چشم به راهت میمونم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.