جمعه ۲ آذر
فرياد سكوت 9 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر فرياد سكوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۰۵ شماره ثبت ۲۴۷۴۹
بازدید : ۳۴۳ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
گلي زيبا كه رشك هر چمن بود
و نام او تب هر انجمن بود
به عشق بلبل مست غزل خوان
تن خود را دريد و در كفن بود
به گرداب شب طوفاني عشق
كجا از جان بدر بردن سخن بود
مگر دل بستن پروانه بر شمع
سرانجامي به غير از مرگ تن بود
ز عاشق كشتنت كي راه چاره است
كه شهر عشق تو ما را وطن بود
ز تاب زلف تو در تاب عشقم
و بوي تو كه خوشتر از ختن بود
بنازم من به ناز چشم مستت
اگر چه شيوه ي تو دلشكن بود
به خاك افتاده ام در دامن عشق
ندانستم كه عشقت جان فكن بود
شبي پاييزي ام در دست باران
كه ويران گشتن دل سهم من بود
شب تنهاي هامون زير باران
هواي غربت دشت و دمن بود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.