شنبه ۳ آذر
الههٔ آب شعری از رحیم الله ارتگلی
از دفتر فصل زلیخا نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۴:۴۹ شماره ثبت ۲۴۶۵۷
بازدید : ۶۶۲ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر رحیم الله ارتگلی
آخرین اشعار ناب رحیم الله ارتگلی
|
« الههٔ آب » را
که از اعماق اساطیر
و امواج هزاره های مکرر شنیده ام ،
احساس می کنم اکنون
می شناسمش ؛
و راز زمزمهٔ دلتنگی ها
در گوش چاه را
می فهمم!
* * *
هر شب
« تنهایی »
- با همهٔ اندوهش به روی دوش -
در کوچه کوچهٔ « شهر تاریک »
می گردید
بی آن که فهمیده شود؛
و در انتهای بی کسی
بغض سنگینش را
به گلوی چاهی می سپرد
تا شاید
آن نقب رازدار
غمهایش را برساند
به انتهای زلالی
به « الههٔ آب »...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تقدیم به پیروان مولی الموحدین امام علی (ع) و سوگواران شهادت
مظلومانهٔ بانوی آب و آینه ، صدیقهٔ کبری ، فاطمهٔ زهرا (س)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.