سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 31 شهريور 1403
  • آغاز جنگ تحميلي، 1359 هـ ش - آغاز هفتة دفاع مقدس
18 ربيع الأول 1446
    Saturday 21 Sep 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      شنبه ۳۱ شهريور

      میلاد با سعادت زینب کبری(س) پیام آور کربلا مبارک

      شعری از

      عباس یزدی (طوفان)

      از دفتر شعرناب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ ۱۳:۳۸ شماره ثبت ۲۴۵۴
        بازدید : ۷۳۳   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
      آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)

              ما رایت  الا جمیلا

      هرچه دیده زینب اندر کربلا زیبایی است
      سختی و رنج و  بلا نامش مگو  شیدایی است

      طفل شش ماهه جوانی بی بدیل همچو علی
      هر که در مسلخ بیارد  بهترین اهدایی  است

      تشنه لب رفتن  فرات و تشنه تر باز آمدن
      در مرام عاشقان نامش بدان سقایی است

      زین سبب نام حسین شد جاودان تا روز حشر
      مکتبی بگشوده در دنیا که از خون جاری است

      در طواف قتلگه حجش به پایان می برد
      زمزم او شد عطش چون سعی او غوغایی است

      داده بر اصحاب خود زین منفعت سهمی عظیم
      هر کسی شد با ولایت اجرتش مولایی است

      هر که  اندر کوی عباسش گدایی می کند
      در صف  والامقامان  منصبش   آقایی است

      هرچه را دارد حسین آورده است بهرنثار
      طالبش باشد خدا بنگر چه خوش سودایی است

      هر که پایاننامه از دانشگه اش بگرفته است
      جمله قدرتها به نزدش چون کف دریایی است

      مدرک درس حسین را ذات حق امضا کند
      مکتبش باشد شهادت منصبش زهرایی است

      راه دین روشن نموده تا جهان باقی بود
      هر که جز این ره رود افکار او دنیایی است

      سالها بگذشته از (طوفان) دشت کربلا
      هر کجا  شد انقلاب  با پرچم زهرایی است
               


      ۱
      اشتراک گذاری این شعر
      ۴ شاعر این شعر را خوانده اند

      Guest

      ،

      علی افشاری (فانوس)

      ،

      عباس یزدی (طوفان)

      ،

      علی رفیعی(امید)

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0