پنجشنبه ۱ آذر
دريايي شعری از سیما زرعکانی
از دفتر رها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ۱۴:۵۲ شماره ثبت ۲۴۱۳۰
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب سیما زرعکانی
|
به نام خالق هستي
دريايي
ميگن برا سبك شدن
غصه هاتو به آب بگو
مياي باهم دل رو به دريا بزنيم
دريايي شيم
ميگن برا رها شدن
دل رو به دريا بزنين
مياي باهم دل رو به دريا بزنيم
هوايي شيم
غصه هارو به باد بگيم
هرچي غم اِ به باد بديم
دل رو به دريا بزنيم
هوايي شيم
دريايي شيم
مرغ دل رو رها كنيم
هوايي شيم
دريايي شيم
" فمن تبع هداي فلا خوف عليهم و لا هم يحزنون "
" كسانيكه از هدايت من پيروي كنند نه ترسي دارند و نه اندوهگين شوند " (بقره -38 )
تقديم به همدل و همسفر آسماني ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.