يکشنبه ۲۷ آبان
رسم شعری از جواد کشته گر
از دفتر چند خط نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۶:۱۳ شماره ثبت ۲۳۸۷۹
بازدید : ۵۰۷ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب جواد کشته گر
|
شهریاران را مجال عشق نیست/تو خود دانی این کم گنه نیست
رسم رهایی را به گوش کس نگویند/تو میدانی رهایی عشق کمی نیست
خدایان را قسم صد بار دادند/به صد سجده سرّ بت پرستیست
در عجب مانم از این رسم فلک/سرّ این عشق عیان نیست
من و این پشمینه پوش،پنهان رویم/تو نیایی با دگر یاران رویم
از خدا جوییم مدد عشق تو را/معشوق گر رندی کند آرام نیست
ساده باشم از برای ره ندانم هیچ من/رسم عاشقی در دلدادگیست.
پ.ن:استاد بزرگوار و دوست گرامی با نقد خوب مرا راهنمایی کن!
برادر کوچکت:((ساده))
پ.ن2:بیت 4کمبود قافیه شرمنده!!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.