جمعه ۲ آذر
باران شعری از باران
از دفتر verbena نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ۱۵:۱۵ شماره ثبت ۲۳۸۳۱
بازدید : ۱۳۰۸ | نظرات : ۵۳
|
|
باران ، بهانه ابرهاست
برای بوسیدن پنجره ها
verbena☂
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.