جمعه ۲ آذر
حسرت پرواز 9 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر حسرت پرواز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ۰۲:۱۸ شماره ثبت ۲۳۸۱۴
بازدید : ۴۰۳ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
از تب عشق تو صد شعله به جان مي آيد
و ز سوز سخنم از تو نشان مي آيد
تا به ناز نگه چشم تو چشمم افتاد
هردم از ديده ي ما آب روان مي آيد
وصفي از ديده ي زيباي تو نتوان كردن
كي به زنجير سخن ناز چنان مي آيد
همه جا از غم عشق تو سخن مي گويند
وصف زيباي رخت از همگان مي آيد
شعله ي عشق تو تا در دل آدم افتاد
از همه آدميان آه و فغان مي آيد
هر چه انديشه نمودم به تو پي نابردم
و تلف مي شود اين عمر و زيان مي آيد
تكيه گاه همه ي عالم و آدم هستي
رخ پيران ز اميد تو جوان مي آيد
جز به مستي نتوان راه بر آن دلبر برد
در دم صبح،نسيمش به روان مي آيد
عاشق شيوه ي شعر خوش حافظ باشم
كه ز انفاس خوشش بوي مغان مي آيد
روح هامون ز غزل هاي خوش اوهر شب
به زيارتگه رندان جهان مي آيد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.