دنیا دیگه عوض شده،خودت نگاه کن ای خدا
خودت بیا ببین چطور ، میشکنه قلب آدماا
عشق ومحبت توُ دلا ، جایی نداره اینروزا
روزی هزار تا دل داره، میشکنه اینجا بیصدا
همه دارن به همدیگه ، دروغ میگن به سادگی
کلاه میذارن سر ِ هم ، همه به اسم زندگی
چیزی رو میگن آدما ، که اون یکی دلش میخاد
نمیدونم که آخرش ، چی سر ِ این دنیا میاد!!
هر کی داره سعی میکنه ، گول بزنه اون یکی رو
واسه یه لحظه دلخوشی ،بشکنه آسون دلی رو
چرا اخه ما آدما ،اینطوری بد شدیم خدا
چی به سر دنیا اومد،همه شدیم ازهم جدا
این روزگارو ما فقط ، مثل یه بازی میدونیم
فقط میخاییم که خودمون ،همیشه راضی بمونیم
نمیدونیم که آخرش ،باید یه روزی هم بریم
دنیا دو روزه ،هممون ،اینجا فقط مسافریم
دلم گرفته ای خدا ، از آدما از این زمون
دلم میخاد داد بزنم ، بلرزه سقف آسمون
دلم گرفته از خودم ،شاکیم از این روزگار
دیگه دارم کم میارم ، یه راهی پیش پام بذار
توُ این زمونه همه چی ، شده تظاهر و ریا
منتظر چی هستی پس! مهدی عاشقاا بیا
منتظر چی هستی پس! مهدی عاشقا بیاا
پ. ن
گوشاتو وا کن روزگار، من مثل اینها نیستم
من بنده عشقم فقط ، در بند ِ دنیا نیستم
با عشق به دنیا اومدم، دلم میخاد عاشق برم
برای عشق واقعی ، بمیرم و لایق برم