بیا این ترانه تقد یمت عزیزم
یه ترانه واسه اون دل ِ یه رنگت
قول بده غصه نمونه توی قلبت
همیشه بخنده اون لب قشنگت
اینروزا خوب میدونم دلت گرفته
فکر نکن که من به یاد تو نبودم
میدونی که واسه من خیلی عزیزی
ببین این ترانه رو برات سرودم
توی این مدت اگه هیچی نگفتم
واسه این بود که تو باورم نکردی
ولی تو گفتی میری که بر نگردی
تو خودت بگوکه اشتباه کی بود
اونی که بهونه هاش زیاده کی بود!
من دیگه هیچی نمیگم ولی بازم
کاری که باهام تو کردی بچگی بود
حالا اینارو ولش.بگو چطوری!
کجا رفته بودی چندروزه نبودی!
دل من تنگ شده بود برات عزیزم
رو لبام ببین چقد مونده کبودی..
آخ نگو بازم دلم هوایی میشه
توی خواب من بیایی وبمونی
نمیدونی توی خواب چقد عزیزم
توباهام قشنگ و خوب ومهربونی
دیر وقته من میخاام برم عزیزم
حالا چشماتو ببند یه آرزو کن
دو تا انگشت بصورت موازی
جلو چشات بگیر و روبرو کن
نمیخاد بگی چیشد!خودم میدونم
دو تا انگشت تو خورد به هم دوباره
یعنی اینکه عشق وعاشقی تو قلبش
واسه خاطر تو اندازه نداره
یه کاری نکن منم دلم بگیره
مثل اون ابر بهاری غم ببارم
وقتی تو غصه داری دلم میگیره
آخه من طاقت اشکاتو ندارم