جمعه ۲ آذر
ترانه ها شعری از باران
از دفتر verbena نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ۱۸:۲۸ شماره ثبت ۲۳۷۲۱
بازدید : ۸۸۱ | نظرات : ۴۲
|
|
چه بی رحمند، ترانه ها
با زمزمه نبودنت ، روی گونه هایم
سرسره بازی می کنند .
verbena☂
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.