جمعه ۲۵ آبان
ولنتاین شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ۲۱:۳۶ شماره ثبت ۲۳۴۵۷
بازدید : ۸۲۹ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
لطفا این شعرم را با حس بخونید راستش خیلی با ویرایش اشنایی ندارم و البته با علائم نمیدونم چطوری بگم اینجای شعر یکم مکس کنید واسه همین از ... استفاده کردم چون کاما کفاف مکسم نمیداد،امیداورام خوشتون بیاد.
رفیق من سنگ صبور غمها.../نبود رفت/گفت.. خدا نگهدار...
نگفتی
ای نگفتی
هی نگفتی
... کجا میزارم من سَرم رو/وقتی که نیست دیگه شونهاتُ.../کجا برم با کی برم/ خدا رُ..
تو چشمای تو من میدیدیم/نمیدونی چیا که من کشیدم/وقتی داشتم یه گوشه میمردم/نمیدونی چیا که من ندیدم...
ولتاینُ من تنها
تو پر رویا..
دلم دریا...
امید فردا/نگو که مرده/وقتی که شعرام/ هنوز نمونده/تو فکر فردا/بگو کی برده؟!...
ولتاینُ تو با اونُ
من مستُ/نگو نمیخوای/بگو که شبها/چطور بخوابم/وقتی تو خوابم/تو را میبینم...
ولتاینُ منم دریا
تا بی کرونا/پی فردا/چقدر بیرحم/چقدر نبینم/چقدر بمیرم؟!/کجا بشینم؟!/چشم انتظارت تا کی بشینم...
ولتاینُ من خسته
بگو که اخه/بهار تو راه/زمستونُ دوست دارم/بهار خوبه باشی کنارم...
بنیامین بتا
به یاد ولتاین سابق
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.