شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
قنوت _نمازم،
خمار_ چشمان توست...
سالها ست؛
قامت ،
بر قنوت تو می بندم!
بداهه
*******
من که گفته بودم:
" بداهه هایم نذر چشمانت..."
داری از تاک انگور برایم بساز...
مستی ام ،
سایه بان می خواهد...
بلندی مژه هایت !
استواری پلک هایت!
بداهه
***********
قطره اشکم بر گونه ات ؛
دستی بکش
بر من ...
بداهه
********
به آویز مرا
از تار گیسویت
شاید آهم از گلو برون آید ...
تا به کبوتری سپید
چشمک زند.
بداهه
***************
قیچی خورد زبانم...
وقتی برش می خورد
زیر نگاهت!
بداهه
********
دخیل
به معراج واژه ها می بندم.
شاید دگرگون کند،
حال سکوتم را.
بداهه
****************
همان قدر به من بگو :
بمان
که قلبت برای ماندن
می تپید.
بداهه
************
دیگر شعری نخواهم سرود الا با سکوت.!!بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.