با درود و عرض ادب خدمت تمام دوستان شاعر سایت ناب .
همان گونه که خوانده اید و دیده اید جناب فرید خان عباسی اومده یه پُست به نام کشکول گذاشته ! دوستان بیان اونجا و مطلب و شعر طنز و داستان طنز ، خلاصه هر چیزی که برای اوقات فراغت به آدم میسازه اونجا بزار ن و بخونن .
این ابتکار ایشان ستودنی ست .
خواستم بنده حقیر هم از شما عزیزان دعوت کنم حتمأ یک سری به کشکول ایشان بزنید ! ولی آرام سر بزنید که خدای نکرده سرتان درد نیاید!
در هر صورت بنده هم به نوبه خود طنزها . مطالب و فانتزی و شعرهای طنز 35-40 سال قبل را اونجا براتون می زارم .
استقبال بفرمایید ادامه خواهد داشت .
این فرید خان جوون خوبیه دل اش را نشکونید.
یه شعر طنز مال همان سال ها را میزارم به عنوان دعوت از شما عزیزان خوب شاعر .
قربان شما .
شایدکه شما عاشق لبخند باشید
شاید همیشه منتظر پند باشید
شاید که دل آزرده ز نیرنگ باشید
شاید که بَری از جدل و جنگ باشید
شاید که فراری ز طبلکارباشید
شاید زبونم لال، بدهکار باشید !
شاید دلتون پر از غم و رنج باشه
شاید خونه تون معدن یک گنج باشه !
شاید لب تون همیشه پرخنده باشه
ای کاش همین یکیش ، پاینده باشه
ما، عاشق خندیدن و خندون شدنیم
ماعاشق بسیاری و ارزون شدنیم
.....؟