دوشنبه ۵ آذر
بی دل رسوا شعری از مینا فیروز
از دفتر دل گرمی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۳۸ شماره ثبت ۲۳۳۳۹
بازدید : ۵۷۶ | نظرات : ۱۰۲
|
آخرین اشعار ناب مینا فیروز
|
خیسم از اشک ،در کوی تو پنهان نمودم قلب خود
این بی دل_ رسوا منم
برخوان تو این آواز را
سجده زنان پیموده ام این راه را
چو طالب باران مهر ، گشتم بلاها را سپر
من معتکف ؛
بر تن نمودم جامه ای را از گناه
هر گوشه ی ویرانه ای آباد، باد برهان مرا
تن خسته و رنجور من ،بشکسته دل؛ این از همه پنهان را
یارب...
دریاب دل اشفته و غمبار را
مجنون هر کوی توام...
کوی تو ای لیلای من...
دریاب این تن خسته ی اشفته را...
پ.ن:همین جا از شاه بانوی ناب صدف عظیمی تشکر میکنم که
ویرایش این چند خط خطی را به عهده گرفت و تبدیلش کرد به یه نیمایی
ممنونم صدف
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.