سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
همان اول که نامش عشق خواندند
کنارش لاله ای زیبا نشاندند
برای یادمان هر شهیدی
به دورش عطر آلاله فشاندند
******
حقیقت عشق مولایم حسین است
همانی که علی را نور عین است
شهید کربلا گلبرگ زهرا
هم او خوناب رب العالمین است