جمعه ۲ آذر
شب بیست و هشتم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۲۳۱۴۰
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
این عقل دچار زخم ناسور شده
سرتاسر شهر قبضه ی زور شده
از بس که جنازه های خونی دیدیم
لبخند من و تو زنده در گور شده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.