يکشنبه ۲۷ آبان
تو چه کردی ؟؟ شعری از رضا حمیدی راد(احسان)
از دفتر دلسوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۲۳۱۳۴
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۴۸
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
من داغ غم عشق تو بردم ، تو چه کردی ؟
من حسرت لبهای تو خوردم ، تو چه کردی ؟
آن روز که از رفتن تو جان به لب آمد
صد بار از آن غصه که مردم ، تو چه کردی ؟
آن شب که مرا ترد نمودی ز دل خویش
من غصه به آغوش فشوردم ، تو چه کردی ؟
از داغ غم عشق تو هر لحظه و ساعت
انفاس غم آلود شمردم ، تو چه کردی ؟
آن لحظه ی آخر که مرا ترک نمودی
دستان تو بر عشق سپردم ، تو چه کردی ؟
زان روز که رفتی همه ساعات شمردم
از شوق وصال تو نمردم ، تو چه کردی ؟
بعد از تو دگر میکده غمخانه ی ما شد
هر لحظه به عشق تو فسردم ، تو چه کردی ؟
( احسان )
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.