شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
این روزها...
هوای دل و چشمان
بارانیست!
مردمانی
با عینکهای
دودی
از جنس زغال
در هوائی دائم
ابری
شالی از جنس روباه
سری با دو چشم زاغ !
با بازو بند های
سپید
در حال مویه اند.
تار مویی
از سیبیل اجداد
لحظات آخر پوسیدنش را
به اکران گذاشته است،
دلم برای سیبیلهایمان تنگ شده است!!
پ.ن
اسم ببرم یا نبرم!؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.