يکشنبه ۲۷ آبان
شکوهِ رنج ... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۵۸ شماره ثبت ۲۳۰۸۹
بازدید : ۱۹۲۶ | نظرات : ۲۸۲
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
شکوهِ رنج با نامِ توست
در فصل های عقیم و برودت
که پرنده گان هم
اسیرِ بوران اند
که غرور انسان
درصفیرِ حقیر می شکند !
تو تجسم دریایی
شباهنگام
به عشق پلُی می بندی
به وسعت یک لحظه ی دیدار
ای نازنین
مهربان ترین
چشمان خسته را
به ژرفای این ظلمتِ تنهایی من مگردان
غرورِ قلب تو مثل توفان هاست
و چون کوه پُر صلابت
که نمی شکند
مگر به استخوانِ شانه ام
تو شکوهِ عاطفه ای
من شورِ حادثه ها
وقتی که درد
می شکند در کتف هایم ...!
" پاییز 92"
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
درود و سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
شادمان نمودید
شاد باشید