دوشنبه ۵ آذر
فاصله شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ۰۹:۵۲ شماره ثبت ۲۲۹۹۳
بازدید : ۷۲۷ | نظرات : ۸۴
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
در پنجه های فقر، نرم می شود
وقتی حرف فاصله
لای کت های شیک تا می شود
به توازن مصرع ها فکر نکنید
طنزاین شعر به تاریخ روز نقد شده است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.