چهارشنبه ۷ آذر
نشدی باران شعری از فرنگیس رزمی نژاد/فری/
از دفتر گل یاس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ۲۰:۲۸ شماره ثبت ۲۲۹۴۶
بازدید : ۱۱۹۵ | نظرات : ۵۶
|
دفاتر شعر فرنگیس رزمی نژاد/فری/
آخرین اشعار ناب فرنگیس رزمی نژاد/فری/
|
در دشت خشک چشمانم
اسیر و بی تاب
نشدی باران
بباری براین
کویر بی آب
دنیایم
گشته تار
نگردیدی
هر گز
در آسمان دل
تو مهتاب
زدرد و غم
گشته ام سیراب
نتابیدی
بر سرزمین دل
چون
آفتاب
چه کردی بر دل
که بهارم خزان شده
دلم زدست روز گار تنگ است
شاپرک هم صد رنگ است
زتنهایی و درد خسته ام
جغد مرگ است همسایه ام
غبار دلتنگی گرفته
آسمان دل
ایکاش غروب کردنم را باور کنی
فاصله ها را کم کنی
یا علی التماس دعا دارم
من شاعر نیستم با خط خطی دلتنگی هایم خواستم مهمان دلهای مهربونتون
باشم همین وبس… التماس دعا یا علی..خورشید خط خطی هایم باش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.